Friday, December 9, 2011

REZEKI TUHAN :)

Assalamualaikum. Rasa hari ni mcm boring gila kot. Hahaha, hidup bujang mmg lah boring. Hahaha tak begitu kawan? :) Memang semua orang ada problems kat dunia ni kan :/ hmm tapi aku taktau knp dgn aku harini seriously takde mood ouh -.- sampai keluar jugak lah airmata  ni :3 sutun? OTAK KAU -.- lelaki pun ada perasan jugak lah sayang sayang oi :') hmm aku rasa aku nak berubah tapi aku rasa tak boleh :'/ hmm ada kawan aku ckp maybe ni nasib aku but aku rasa tak kan aku nk biarkan nasib aku mcm tu je kan kan? Huhh, nak luah kan kat kawan tapi aku tak jumpa lagi kawan yg boleh share masalah aku ni :') Ada yg suruh aku share kt dorg tapi SORRY aku tak boleh share dgn dorg. Maybe lain kali kay kawan :') Hmm ada jugak kawan aku comment "be yourself" Hmm, mmg betul ckp dia be yourself. But now aku pun berubah bukan sbb org lain tapi untuk kebaikan aku jugak. Aku rasa mmg susah nk berubah kan bro? Mmg lah kena kuat kan diri peh semua tuh Nak kuat kan diri tu perghh malas pulokk hahaha. Tapi aku tahu aku kuat :') STAY STRONG AIMAN! 



Nampak tak dekat bawah tu. Tak payah nak pelik sangat. Nanti ada orang pindah dekat Tanjung Rambutan karanggg. Hahaha, tak tahu pergi tanya mama kau semua ye. Ada apa kt Tanjung Rambutan tu? Jangan sampai kena lempang sudah lahh.  Hahaha :D 



Yang ni steady sikittt! Maklumlahh dah lama bujanggg :3 hahahaha. Tak lakuuuuuuw :p  Malu malu maluuuu. Hahahaha, sorrylah lupa nak jemputt. Kad SINGLE aku order 2500 dapat 5 je. So lima org je lah yg dtg. Hahaha. Okay lah, byeeeeee <3

1 comment: